Branża reklamowa

Branża reklamowa

Branża reklamowa przeżywa rozkwit, co nie jest zaskakujące, jeśli się wie, że reklama działa. Może być trudno udowodnić to stwierdzenie w każdym konkretnym przypadku, ale warto robić reklamę dla swojej firmy tylko dlatego, że ludzie są stale narażeni na reklamę i dlatego ulegają jej wpływowi.

Reklama ma wiele celów – czasami reklama opowiada o cudowności produktu lub usługi, w innych przypadkach zadaje pytanie, czy w ogóle jest tu coś godnego uwagi. Czasami reklamie udaje się stworzyć doskonałe nastroje (proszę pomyśleć o Bożym Narodzeniu), a czasami podkreśla pewne wartości (np. wygodę). Przyszłość reklamy będzie prawdopodobnie pełna nowych technologii (VR / AR już dzisiaj), ale również jej zakres będzie się szybko rozszerzał – pewnego dnia będziemy prawdopodobnie pracować nawet z impulsami zapachowymi przekazywanymi przez telewizorset. reklama staje się również coraz bardziej “niekonwencjonalna” – reklamą może być wszystko, co pozwala na dotarcie przekazywanego komunikatu do klienta (idea samochodu reklamowego prawdopodobnie wkrótce się ziści).

Ale, wracając do naszego tematu – gadżetów reklamowych. Już od 20 lat zajmujemy się reklamą i o branży reklamowej wiemy bardzo dużo. Do naszych klientów należą: Bank Pekao, LPP, Budweiser Budvar i inni. Z biegiem czasu rozwinęliśmy szeroką gamę produktów przeznaczonych przede wszystkim do celów reklamowych: długopisy, torby / plecaki, pokrowce na laptopy, kubki / kufle / szklanki / butelki … Najważniejszym aspektem takiej reklamy jest to, że musi ona być spójna z wizerunkiem lub tradycjami Państwa firmy (np. jeżeli pracują Państwo w uroczystej branży, to gadżety reklamowe powinny być również poważne). Reklama musi być również dobrze widoczna i rozpoznawalna (dlatego wielkość gadżetów reklamowych jest ograniczona, lub są one wykonane z nietypowych materiałów, lub mają bardzo specyficzny przekaz reklamowy / slogan), ponieważ reklama działa poprzez skierowanie na nią Państwa uwagi – jeżeli nikt nie zauważa reklamy, to po prostu nie istnieje.

Inne